Detta är inte en varning utan tvärtom, jag själv har handlat en hel del elprylar från t.ex dx, banggood, aliexpress Amazon Ebay m.m. och de har även kinesiska produkter av högre kvalitet som t.ex Xiaomi, Blitzwolf m.m. allt från Kina är så klart inte farligt eller osäkert, men man måste tyvärr läsa på om de produkter man önskar köpa och ha ett längre förhållande med.
Jag har så klart även fått hem rent skräp och även farliga produkter, så att köpa okända märken är en chansning,
tyvärr så fuskas det ofta med t.ex battericeller då de Koreanska kända märkesnamnen säljer bra ifall de bluffmärks med dessa,
detta går flera svenska stora importörer på, eller säljer med god min (och förtjänst).
Jag har så klart även fått hem rent skräp och även farliga produkter, så att köpa okända märken är en chansning,
tyvärr så fuskas det ofta med t.ex battericeller då de Koreanska kända märkesnamnen säljer bra ifall de bluffmärks med dessa,
detta går flera svenska stora importörer på, eller säljer med god min (och förtjänst).