• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Varning för "livsfarliga" Kinaprodukter

Snodden1

FD HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
32090
Medlemskap
2021
Det handlar mer om att vinsten inte stannar i Sverige utan försvinner bort från landet och inte kan ge ytterligare utveckling för Sverige oavsett det gäller batterier eller tjänster som tågföring, (tågen är förresten ER1, är köpta från Schweiz)
men ber om ursäkt om att föra diskussionen framåt.
 

BoP

HBK Medlem
Inlägg
65
Kommun
Västervik
HBK-Nr
29428
Medlemskap
2024
SL använder ju redan Honkong företag för drift mm av tunnelbanan.
Där finns beslut om att 50% av kostnaderna skall hamna på skattsedeln, kan det vara där husbilsskatten hamnar?
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.333
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Det handlar mer om att vinsten inte stannar i Sverige utan försvinner bort från landet och inte kan ge ytterligare utveckling för Sverige oavsett det gäller batterier eller tjänster som tågföring, (tågen är förresten ER1, är köpta från Schweiz)
men ber om ursäkt om att föra diskussionen framåt.
Om att gå från ”livsfarliga kinaprodukter” till nationalekonomi är att föra det framåt eller i ny riktning är ju frågan.
Men be om ursäkt tror jag nog inte är nödvändigt. Det är din syn och den är lika välkommen som alla andra inlägg,tycken och synsätt, enligt mig, är väl bäst att tillägga. Det är ju det som gör forumet levande
 
Toppen