F
F.d. 410
Guest
Sv: Fiske-Tjatter
Pekka,
"Uppsamlingstråd"?
Var finns den?
Anders
Pekka,
"Uppsamlingstråd"?
Var finns den?
Anders
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hallå RollerteamAnton...några rykande färska foton till dig från vårt Ölandsfiske.
Ang fiskeplatser åtkomliga med husbil, så ligger det en "uppsamlings" tråd på forumet för detta sedan en tid...
.
All heder till Magnus som anordnat detta. Magnus har på ett enkelt och lättfattligt sätt fått oss att förstå tekniken.
.
Vill också passa på att tacka alla deltagare i Hökensås för en trevlig samvaro...o säger som grabbarna innan här.
Tack Magnus för denna väl genomförda o roliga träff, o måtte det bli fler
gånger !
När jag kom hem så visste jag att Annette skulle fråga om jag hade tyckt att det var roligt... men frågan kom aldrig, behöver inte fråga sa hon, mitt flin avslöjade allt sa hon.
Inköp utav flugspö står härmed på min inköps-lista...
Lägger in några till foton från träffen, bl.a en från min första fluga i en fura...o den från träffen som svarar snabbast på vad flugan heter får ett special pris till nästa träff vi möts.![]()