F
F.d. 22252
Guest
Såg en elcykel med små hjul men fotpinnar istället för trampor. Finns på sprinter här i santa pola.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Man skulle behöva kunna lite spanska för att läsa etiketterna.
Kamera oversættelse virker rigtig godt, anbefales også at bruge samtale oversættelse, så man kan have rigtig samtale, du taler den oversætter, person taler og du hører den svenske oversættelse, haft 20 min samtale og det gør man ihvertfald forstår hinanden, selv om nogle ting lige skal omformuleretDu vet väl att google översättningsappen kan "läsa" med kameran????
Du tog upp nästan allt det som vi, som fortfarande arbetar, längtar efter: ljusa, varma och någorlunda torra dagar. Jag är också övertygat att då blir det mycket större motivation för fysiska aktiviteter. Just nu har vi, här i Uppland, kalla, fuktiga, men inte längre så mörka dagar...Det jag uppskattar mest här under vintern är dagsljuset och möjligheterna till uteaktiviteter. Njuter av våra långa promenader och cykelturer. Boule är ytterligare ett sätt att röra på sig utomhus under sociala former. Framförallt ger det smidighet när man hela tiden böjer sig ner och tar upp kloten. Olika former av fysisk aktivitet känns viktigt för min kropp.