C
chiva
Guest
Halloj Bengt, ja jag förstår ditt val, kul att du minns mig från Tavira, önskar dig all held o lykke på dina resor såväl söderut som norrut, hoppas vi möts igen nångång på vägarna "genom livet". Chiva.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag vet såklart inte vad du gör men har läst om både den plats du nämner och andra liknande hur man löser det och även känt ”dofterna” ibland när vi promenerat eller cyklat förbi liknande platser. Givetvis är det upp till var och en hur man vill tillbringa sin tid och det är ju bra att det finns olika alternativ.Ojoj där kände en del sig kränkta, ännu har jag inte behövt tömma tankar i buskarna, som jag skrev så finns det tömning och fyllning på InterMarche här i Sagres och även på otaliga platser längs hela Algarve!
Har du funderat på Grenå-Halmstad? kostar runt en femhundring att åka med husbilen. Inga kostnader för broarna i danmarkMan blir tyvärr ganska styrd av transportmedlen färjorna med bokningar för mej som inte gillar långa körningar känns det jobbigt att köra via danmark och knappt någon ekonomisk fördel heller.
Har räknat på i stort sett alla alternativ och Finnlines ligger bra till men bekvämast verkar den väg som Klasse körde via kiel till göteborg blir en längre avkoppling samtidigt som det bara blir 32 mil hem.
Vad menar du med ingen god odör? Är du här nu?ja det är ingen direkt god odör på bahia heller sen vad det beror på kan man diskutera ? kan vara vinden ? ta det liugnt bengtic du ska inte ha så mycke bekymmer ? det löser sig !
lyckan kommer inte från pengar och ägodelar men jag vet egentligen inte varifrån den kommer,
Du har rätt att uppmärksamma information-problematiken med coronavirus risker. För att vara på säkra sidan bör man besöka seriösa websidor som WHOs eller CDC (centers for disease control and prevention).hej hoppas ni inte har fått det där konstiga viruset som alla pratar om ?