Hasse-K
HBK Medlem
Jag kan klippa dig för 1€, du får välja mellan 2-7 mm långt hår 
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Angående glasögon så har jag progressiva glas. Får en känsla av att när jag tar av dom så ser jag mycket klarare både ute och hemma på tv’n. Glasen är av plast så säger optikern att dom är belagda med nån typ av skydd för att inte repa dom så mycket?
Om jag köper riktiga i glas blir det bättre tro? Någon som har kunskap om detta?
Förr när jag var farten så slet jag tydligen mer på glasen än nu på ålderns höst.
Glas är väl betydligt dyrare
Ja hjulen är felplacerade, de ska vara efter varandra inte bredvid varandra.Jaa....vad ska man säga...60-65 plussare på Segway.... kan ju inte sluta gott...näe, ni skulle ha en cykel som jag har...cykla eller gasa...upp till 40 km...stabil o rejäl...ska försöka ta mig upp till Sierra Nevada....om några dar..om jag vågar...lämna tillbaka skrotet o plåstra om er så syns vi tids nog...
//Klasse
Ormet kryper, nej en pinjemask.
Visa bilaga 185714
Var hittade du den?Ormet kryper, nej en pinjemask.
Visa bilaga 185714
Hej Bengt, kan du lägga ut en snygg bild på din cyckelFick min cykel tillbaka idag verkstaden reparerade den och den gick bättre än tidigare ca 400kr med nytt tändstift några viktiga skruvar och bensinslang rengöring av förgasaren och ny bensin.