Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Bra om det gäller per simkort, har ett gäng... Men vi avvaktar och ser, är ju ett tag kvar till 10/5. Dessutom har vi inget val, den enda operatör som fungerar någorlunda där vi bor är Telenor och vi har ingen fast telefon längre...
Mitt och fruns abonnemang + extra SIM till plattan ger 90 dagar. 100gb som används 50gb av gör att man klarar 50% under 4 månader....
Det går ju att ta någon operatör som roamar på Telenors nät.Vimla
![]()
Kan någon kunnig förklara om det är 30 dgr per familjeabonnemang eller
30 dgr per simkort ingående i familjeabonnemanget.
Var det inte så att man då måste använda ett i taget?
ps. sen sa han också att 30 dagar gäller per abonnemang men att om jag tex. åker från Spanien till Frankrike eller något annat EU land så börjar 30 dagar från 0 igen.
Juu jag frågasatte det att jag är inte i Sverige då men han sa att då är du i ett annat EU lands datanät ??? Då kanske man inte är missbrukare för att du kunde köra ditHmm! Jag frågade också om det men där svarade dom mig att jag måste till Sverige. Kan du få det skriftligt?
Hmm! Jag frågade också om det men där svarade dom mig att jag måste till Sverige. Kan du få det skriftligt?