Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Om det är först till sommaren du skall nedåt så skulle jag ha avvaktat till åtminstone Maj. Då borde de flesta ha presenterat hur deras abonemang kommer att se ut inför slopandet av roamingavgifterna 15 Juni...
Hm. Samma operatör i högst en månad. Men, flyttar man lite på sig då och då byts ju operatörerna hela tiden.
Jappe
PS. Är inte denna ändring av villkoren avtalsbrott? Man borde ha rätt att säga upp avtalet därför.
Vid samtal i dag med kundtjänst (Peter) så sa han att det avtal jag ingått och gäller till maj 2018 fortsätter med samma villkor som i dag! Senast mars 2018 ska jag säga upp det annars förlängs det med ett år och med de nya villkoren!
F- trot! Men det är inspelat!
Ha, ha, Jocke, vänta Du bara, även Du kommer att hamna på "avbytarbänken" (läs pensionärshyllan) i sinom tid, med näsan i södergående riktning pga "D" vitaminbrist, m.m... Njut så länge det varar och snälla, gör husbilen färdig någon gång (ops!), så att vi kan träffas på vägarna! Vi är jätteglada med bra hastighet när vi väl är hemma i några månader, men sen ska vi klara av resten av året också. Sluta surfa kanske? Strunta i att betala räkningar? Sluta vara medlem i HBK? Ha, ha, jag tror att "gamlingar" med 50-60 års erfarenheter från det verkliga livet kommer säkert att hitta lösningar på problemet.TnorExit, tja... Så, jag är vinnaren i det här och många av er andra är förlorarna, Sorry, hade villkoren inneburit försämringar för mig hade även jag ställt upp med ruttna tomater. mvh jocke
Jag vet.....att det ligger utanför ämnet men kan ändå inte låta bli att ställa frågan!
Hur bar du dig åt för att spela in samtalet?
Hälsar Kjell
Jag vet.....att det ligger utanför ämnet men kan ändå inte låta bli att ställa frågan!
Hur bar du dig åt för att spela in samtalet?
Hälsar Kjell
Denna app har jag i min mobil (Android) och spelar aut. in alla samtal.
Efter avlutat samtal så frågar den ifall jag vill spara inspelningen
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nll.acr