Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Lena Linderholm har också ett fint galleri i Kastellet på Waxholm. Hade dock inga trosor uppe där!Lena L. förknippar jag med Mariefred/Strängaste, så nu har verkligen ingen aning …
Pålle
Japp. Maskade Nina och Waxholm på sidan i fören, men missade hytten! Waxholm är rätt så nu får vi antagligen resa till Skurup..., eller snarare från Skurup. Jan-Yngve, ratta vidare!Bilfärjan Nina går mellan Rindö och Vaxholm
Ja, jäklar, en sån direkt träff från måsfåglar sitter! Närmre en koblaffa! Fast det sägs att det ger tur..., vad tycker du, lite med facit i hand!12 år gammal jobbade jag som hopp i land Kalle på turist båten mellan Vaxholm och Waxholms kastell, Minnet jag har från det det jobbet var stor fågel blaffa på huvudet.
Japp ska hitta en bild snarastJapp. Maskade Nina och Waxholm på sidan i fören, men missade hytten! Waxholm är rätt så nu får vi antagligen resa till Skurup..., eller snarare från Skurup. Jan-Yngve, ratta vidare!
Glömde er fantastiska slogan! "When i Europe, don´t miss Skurup!"Japp ska hitta en bild snarast![]()
Njae, det tror jag inte. Vi var där iofs senast 2022, men Kastellet annonserar fortfarande hennes galleri.Lena Linderholms galleri i Waxholm har upphört med sin verksamhet.
Pålle
Kanske ger tur.Ja, jäklar, en sån direkt träff från måsfåglar sitter! Närmre en koblaffa! Fast det sägs att det ger tur..., vad tycker du, lite med facit i hand!![]()
Ja den e grann. Vimm kom po den "När du e i Europa, sakna ente Skurup" De behöver man ju ente ble åppmuntrad ti. Eller kanske tänkte inte upphovsmannen såGlömde er fantastiska slogan! "When i Europe, don´t miss Skurup!"![]()
Japp, du ser!Kanske ger tur.
Min nuvarande sambo sen över trettio år tillbaka hade sommarställe 3-4 kilometer ifrån Vaxholm. Oj vad många gånger vi har blivit bombade under årens lopp. Kärleken består.
Flera ljus från tråden, sorry
Japp, hon och nätverket Vänner, kör på ute på Kastellet. Dottern Emilie menar att den drygt 80 åriga Lena inte ville tagga ner! Hon vill inte ta det lugnt och mata duvor.Lena Linderholm hade tidigare butik/galleri inne i Waxholm som lades ner för ca sju år sedan, och det var detta jag tänkte på.
Ser nu att hon har startat i mindre skala ute på kastellet.
Pålle
Ha, där har jag cyklat!