Ja inget ovanligt idag. Detta bygnadstekniska verk hade ju en helt annan användning tidigare.Ha, där har jag cyklat!![]()
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja inget ovanligt idag. Detta bygnadstekniska verk hade ju en helt annan användning tidigare.Ha, där har jag cyklat!![]()
Blaser! Har du somnat in? Hur går vi vidare?Ja inget ovanligt idag. Detta bygnadstekniska verk hade ju en helt annan användning tidigare.
Pst...! Blaser. Kolla inlägg #21.502. Tror att Barnakälla nämns där!En gång skånes längsta järnvägstunnel, jaja det var den enda också men i alla fall. Vägen som skymtas på förra bilden var gamls riksväg 116 som gick över tunneln (tunnelen)
Ja Gud, det gör det ju. Fortsätt resan så jag blir av med detPst...! Blaser. Kolla inlägg #21.502. Tror att Barnakälla nämns där!![]()
Nu blev den alldeles för lätt för en skåning.Blev kanske lite för svårt. Så här ser det ut på platsen.
Haha jag var nog för snabb där men du får äran ändåInte så längesedan jag var där men vad tusan jag sa ju inte var det var. Hittar något i kväll. Tusan "krinil" skäller ju på mig när jag glömmer bort att jag skriver i denna tråden![]()
Bra Tommy. Vi behöver hålla igång Blaser! =)Haha jag var nog för snabb där men du får äran ändå
Tommy