Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Inte riktigt, någonstans i SmålandJälluntofta?
Inte riktigt, någonstans i Småland
Nja, Har inga fler bilder så det kommer en ny i kväll och således svar på den gamla. Hoppas att den blir lättare, Trevlig hälg på er! WilliamKan du möjligen lägga in en ny ledtråd så inte tråden somnar om......
// Janne
@Gunnar Helt rätt! Närmare bestämt, Hjortsjöns Camping. En liten men trevlig, fint servicehus och närma till badplats, perfekt om barn är med. Närma till butik och pizzeria. 380SEK kan jag tycka är mycket för denna camping men men, kommer ny ikväll! (såvida inte du hinner före)Det påminner om en campingplats en bit söder om Jönköping. Om det är den jag tänker på så ligger den vid en liten sjö.
Spot on! @Jannemickel bollen är din! Ha det gött. WilliamSpegeldammen i Osby ?
// Janne
Spot on! @Jannemickel bollen är din! Ha det gött. William
Jag tror jag är något på spåret men har kommit lite på glid.Är nog fler (väldigt många) som känt sig jagade här, framförallt av repet......
// Janne
Visa bilaga 240216
Men herregud! Nu fattar t o m en skåning. Har bara kört utför i Sälen och aldrig på längden. Men jag dristar mig till att gissa på Mångsbodarna! Får jag applåder nu..., fegisar!![]()