Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Trevligt!Enligt NBVJ:s turlista drar de igång ångtågstrafiken nu på lördag.
Helt rättJag tar väl tillbaka bollen direkt då. Den där tuppen känner jag väl igen. Den står utefter rv 83 vid södra infarten till KIlafors .
Jag återkommer gärna till helgen, eftersom vi är ute med HB då. Ha det så länge.Jo visst är det Trainstation Brewery i Knivsta vi besökte. Vi parkerade våra husbilar inom krypavstånd från deras pub i det gamla stationshuset.
Bollen är din, William.
Visa bilaga 240024
Vad kul att få veta var den kommer ifrån. Dekalen börjar bli lite sliten nu efter 24 år, men bilen rullar på. Bytte kylskåp för ett par veckor sen men annars har det inte varit några dyra reparationer sen jag köpte den 2014. Cykelstället satt på när jag köpte den och själv har jag låtit montera solpaneler. I övrigt är nog det mesta original.
OT! Sån historik är bara så kul!