• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Iphone? eller

B

Byggare Bob

Guest
Sv: Iphone? eller

Så där ja! Nu har till och med jag kommit till skott och köpt en iPhone 4 32 GB. Har precis lyckats ladda App:en Navigon Europa. Nu återstår bara resten, att hitta de appar som man kan ha nytta av och framför allt, lära sig hantera detta tekniska vidunder, såsom kopiera över Outlooken men också mitt program med alla lösenord till olika sajter. Känner att det kanske inte är så enkelt som Krister säger: "två hål i väggen". Men här skall kämpas på.
Lasse J
:cool:
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Iphone? eller

Grattis , jag köpte först 3Gs med 32 Gb och den fick grabben och så köpte jag en 4:a utan abonemang men den kör jag TREkontantkort med och det är super .
 

-geva-

HBK Medlem
Inlägg
461
Kommun
Växjö
HBK-Nr
7145
Medlemskap
2024
Sv: Iphone? eller

Citat från 2010-12-30 (nästan precis för ett år sedan - det har visst hänt en del...)
Underligt att Apple är marknadsledande i Sverige på smartphonesidan med sina 700000 iPhone. Android med sina åtta? tillverkare har endast lyckats kränga 525000.

Synd att så många har blivit vilseledda och köpt en undermålig produkt!

Jag vill inte vara elak, men kunde inte låta bli:
:aja:

Europa väljer bort Iphone - IT & Telekom - E24
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Iphone? eller

Citat från 2010-12-30 (nästan precis för ett år sedan - det har visst hänt en del...)


Jag vill inte vara elak, men kunde inte låta bli:
:aja:

Europa väljer bort Iphone - IT & Telekom - E24

Vi väntar på iPhone 5 och SIRI på svenska!

Det främsta skälet är nog att det säljs Androidlurar för tusenlappen men som i stort sett är oanvändbara. Jag köpte en ZTE Skate för drygt 2000 som är långsammare än en gammal Nokia och har sedan tidigare en HTC Desire för 4000 som är rena skämtet.
 
F

F.d. 5322

Guest
Sv: Iphone? eller

Jag har inte prövat Android och kan således inte uttala mig om den men jag är oerhört nöjd med min iPhone 4 Sport. I synnerhet när jag fick en ny handsfree av tomten :santa-5-icon:
Det enda jag egentligen är orolig för är att det så omtalade glaset ska spricka.
Men det får framtiden utvisa.
 
F

F.d. 25168

Guest
Sv: Iphone? eller

Tyckar iphone brugere venter och venter, hoppas ni snart får det i ønsker, 5 och snensk siri :)

Jeg er bare ved at være lite arg, at en del medlemmer sammenligner dom billigste android lurar med iphone, hvorfor sammenligner ni inta med toplurarne i android, ellers kan jeg ikke bruge disse udtalelser til noget.

Innovationen dom sidste 6 mdr er inta kommet från apple, ved ni prater om iphone5 och ipad3 ;)

Diverse nyheder, bliver offentligt på messer i februar, efter det jeg kan læse, bliver det inta iphone, der har udviklet sine produkter ret meget, i forhold til deres konkurrenter.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Iphone? eller

Jag ser din poäng Carnival!

Jag ville bara förklara att det säljs en hel del billiga och undermåliga Androidlurar, därav det stora antalet.
 

Freeman

FD HBK Medlem
Inlägg
96
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
6293
Medlemskap
2022
Sv: Iphone? eller

Vill du ha en bra telefon utan besvär och super service om något händer är IPHONE överlägsen,
Freeman
 

Freeman

FD HBK Medlem
Inlägg
96
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
6293
Medlemskap
2022
Sv: Iphone? eller

Vill du ha en bra telefon utan besvär och super service om något händer är IPHONE överlägsen, Freeman
 
Toppen