Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej!Fick min fläkt idag, levererad till ytterdörren av posten. Ingen tullavgift här inte. Så nu ska jag förbereda montaget.
Cheeses! Kollat på Ebay!
Jag ser inte "skogen" för alla fläktar!!!
Ni som har en så'n! Vilken är bäst då?
VH Julian
Hej!
Var har du beställt den och vad kostade den inkl. frakt?
Och vilken nummerbetäckning har din fläkt? Det är tydligen många olika nr., olika spec.
VH Julian
Tommy! En likadan fläkt är beställd för $300 inkl. frakt. Tack för hjälpen!Här köpte jag min, fick den levererad till dörren av posten. Modellen är 87350 och den har ersatt 6600. Den har allt som går att få till denna fläkt. Behövde inte betala tull. Priset står i länken med fläkten kostade ca 1960sek och frakten ca 650sek. Leveranstiden var 10 dagar och jag betalade med mitt kort via PayPal.
807350 Fantastic Vent 6600R417 12 Volt Fan Thermostat Remote 14 Speed | eBay
Utan att anse mig vara en olyckskorpså åkte jag på att betala c:a 250:- i tull o moms när jag beställde mitt uppgraderingskit från den firman i höstas.
Blev ju bra pris ändå och dollarn var ju också billigare då.
Fabriken hade missat att lägga med fjärrkontrollen i paketet, så de sände det snabbt på några dagar. Jag var då orolig för att betala extra för det också men jag slapp.
Är det någon som har "Fan-tastic vent" och arbetsmiljöverkets app "Buller" som kan mäta ljudnivån i husbilen? Med eller utan fläkten igång.
Tack på förhand.
Självklart har jag kalkulerat med tullavgift också!
Det har jag råd med!
Kolla bara vad den kostar i Sverige! Fan-tastic Vent
Men jag skall förmedla fortsättningen här vid tillfälle.
Julian
Knappast ett problem!Fläkten på sidan du länka till är avsedd till ett 40*40 hål. Jag har i tidigare inlägg uppfattat att den bara fanns till 35*35 hål och att man själv fick fixa till "glappet".![]()
Hej Magnus! Vad menar du? Låter den mer än andra fläktar?Men, den låter något, finns överseende över det, grymt bra fläkt!