Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kul med alla Phantom flygare, men det finns alternativ. Nu hoppas jag att kunna vara med i er exklusiva skara trots att jag nu beställt en Walkera QR 350 FPH.
Walkeran är i format och utrustning väldigt lik Phantom. Precis som med Phantom finns dom med olika utrustning vid leverans. Den jag beställt har fast kamera med överföring till displayen i styrenheten. Vill man kan man montera annan action kamera typ Go Pro. Hoppas kunna vara med vid något tillfälle framåt sommaren för att kunna lära något av er andra och förhoppningsvis ha någon kunskap att dela med mig av.
Hälsar Lars Rehnström
PeO vilken kamera kommer du att köra med, gopro anar jag men vilken modell?
Lars
Nej jag vill inte ha en inbyggd kamera, eftersom de hela tiden blir bättre och bättre, därför blev det denna bestyckning.
DJI Phantom 2 Zenmuse
DJI Video Down Link AVL58 - komplett videolänk
Xtreme Link Spiro 5.8 Ghz antenner
FPV Flight Display 7tum TFTLCD
XT60 kontakter (1 par)
DJI Phantom battery 2200mAh
DJI IOSD mini för Naza V2
DJI Phantom FPV Monitor Stand
DJI Phantom2 - Vision Propeller
Allt från Pitchup.se