Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det räcker allt för en fattig pensionär men den kommer ju nästa vecka.4000kr .. nja är väl ok pris om dom är i perfekt skick men ändå mycket pengar, i allafall för mej!!
Där kommer du nog att sova gottVisa bilaga 164197 Visa bilaga 164198
Då var hemarbetet klart, 140cm sängen på plats!
Blev rättså skön, kör utan bäddmadrass!
Otur,bälteslåsen passade inte till mercedes bälte så det blev ingetBengtic; kanske onödigt kort!! Haha
Ibland är det bra, som du säger så är inte plåtisarna så breda invändigt, med mina 165cm funkar 183 bra!
I lumpen så sov en kille i sängen jämte mej, han var 208cm, han fick ställa pallen bakom sängen till sina fötter!!
Merca Affe: hoppas att du blir nöjd med stolarna o att dom går att snurra!!
Skruvade är dom men helt annorlunda infästningTack Affe det lär jag göra, riktigt bekväm med LFK kärna med polyester på!
Vad tråkigt!! Var dom inte skruvade i stolen så att du kunde byta dom till Merca låsen?