Micke & Lillian
HBK Medlem
Sv: Arbete i Husbil under färd
Jag brukar luta mig tillbaka och ta en tupplur på raksträckorna
Jag brukar luta mig tillbaka och ta en tupplur på raksträckorna
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag brukar luta mig tillbaka och ta en tupplur på raksträckorna
Det kanske är det perfekta sättet att bli av med en ovän.
I motorvägsfart ber man personen hämta ett äpple. väl framme vid kylen, tvärnit.
Jag uppskattade, farten till minst 80km när personen gick genom frontrutan.
MVH. Gunnar S
Tänkte inte på det!!!!!
Det ska alltid skita sig på nått sätt.
MVH. Gunnar S
Det kanske är det perfekta sättet att bli av med en ovän.
I motorvägsfart ber man personen hämta ett äpple. väl framme vid kylen, tvärnit.
Jag uppskattade, farten till minst 80km när personen gick genom frontrutan.
MVH. Gunnar S
Jag brukar luta mig tillbaka och ta en tupplur på raksträckorna
I vårt fordon är vi alltid två som kör.
När jag påtalar detta.
Är det du eller jag som kör.
Så säger hon lugnt och behärskat.
Vet du inte det nu heller.
MVH. Gunnar
Tyvärr säjer inte "tester av detta slag" så mycket! Inte mer är att deformationzonen utvändigt är mycket liten/kort (i filmen = mkt oroande), var tas krockkraften upp och minimeras annars?! Vad händer inne i bilen, lossnar inredningsdelar, uppmätt krockvåld klarar människor det, med mycket mer?Hej!
Detta var i och för sig en gammal bil.
Kanske något hänt med säkerhetsutvecklingen på 15-20 år även i husbilsbranchen. Här är en crashtest på en nyare Hymer helintegrerad.
YouTube - CrashTest: Hymer B-Klasse SL
Men det betyder givetvis inte att man ska vara uppe och springa runt mer än absolut nödvändigt.
Drive safe