• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Äntligen camping på TV4+

Benny & Marie

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Finspång
HBK-Nr
871
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Hej, det är väl tur att det är TV4+ som sänder då, liksom bingolotto har programmet förpassats till "baksidan" där det hör hemma. Kan inte nån, som skrevs ovan, uppmärksamma programmakarna, på TV4+, om vad HBK tycker? Det verkar ju samstämmigt.

Sagt o gjort.. Har mejlat tittarombudsmannen på tv4 o skickat med en länk till detta forum...Jag skrev att han borde gå in här o läsa lite!!! MVH Marie:wub:
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Tack för detta Benny o Marie, de var jävl--- bra gjort. Skall bli spännande att se när dom sitter och skall försvara sig i "soffan".
Hls K i M o K.
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Personligen så tycker jag att programmet är ett hån mot alla som har husvagn och husbil. Det är samma sak som att klassa alla som åker motorcykel att dom är med i HA eller Bandidos. Att kunna göra ett så j---a bra program som Iris och sedan följa upp med det här skräpet är oförståerligt för mej.
 

maro

HBK Medlem
Inlägg
946
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Är detta inte en tjänst som kostar pengar?

Rolf
 

Benny & Marie

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Finspång
HBK-Nr
871
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

nej jag tror inte det sidan funkade inte korekt på jobbet så jag kunde inte kolla det men det verkar inte som det kostar något ska kolla när jag kommer hem
 
F

F.d. 13924

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Sagt o gjort.. Har mejlat tittarombudsmannen på tv4 o skickat med en länk till detta forum...Jag skrev att han borde gå in här o läsa lite!!! MVH Marie:wub:
Bra, ska bli intressant att höra fortsättningen. Marie, bra gjort.
 
F

F.d. 15719

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Sitter och kollar på debatten som ny medlem, tänk att fanns en klubb för oss. Har ju redan insett att husbilsåkare är ett alldeles eget folk!

Vi gillade Iris-odlarna och fnissar åt husvagnsfolket, det är ju skillnad på olika liksom. :)

Eftersom vi tidigare lånat och nu bygger egen pärla (cheva hightop) behöver vi ha tillgång till campingplatsernas faciliteter inklusive gratis underhållning under sköna sommarkvällar.

För att hänga på redan lagda kommentarer kommer väl "harpa i husvagn" att bli en klassiker - i alla fall i denna klubb. :p

"Man ska inte förvara harpa i husvagn" låter väl som ett motto för framtiden?

Hälsningar

Elisabeth (som klär dynorna)
& Agne (som bygger diskbänken i Onslow just nu)
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 13924

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

:p Repris idag kl:17:00, får se om den är bättre, ha, ha!!
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Senaste avsnittet somnade vi till så det var nog inget bra.. Däremot var vi hos föregående programmet idag, koloni området Iris i Bromma. Med tanke på hur fint det är nu på vintern så kan man bara drömma om hur mysigt det måste vara där på sommaren. Där skulle man inte tacka nej till en ställplats!
 
Toppen