• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Äntligen camping på TV4+

F

F.d. 4879

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Blir det en lika bra efterföljare som det tidigare programmet Iris var (en serie om ett koloniområde och dess invånare) så är det bara att gratulera. Vi missade inget avsnitt av Iris, såg tom reprisen på det sista avsnittet idag. Snacka om tomtebo lycka och fritid!
 
F

F.d. 13924

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Hoppas det, jag såg nästan alla program om Iris, från koloniområdet i Bromma, bredvid Bromma flygplats. Oj vad dom slet o dona med blommor mat o fester. För att inte tala om polisen. Hoppas dom här går i repris oxå.
 
F

F.d. 13924

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Imorrn Tisd TV4+ kl20:00 sitter jag framför TV:n
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 11293

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

samma här, jag har lagt in ett larm på min mobiltelefon som larmar 5 minuter innan, i fall jag slummrat in.
:swoon:
 
F

F.d. 14038

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Självklart att man vill se detta, är annars ingen stor tv tittare men detta ska jag se.
 

Frankia7

HBK Medlem
Inlägg
22
Kommun
Borås
HBK-Nr
202
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Äntligen ett program man saknat med tanke på hur många reseprogram som finns för utlandsresande.
Vi får verkligen hoppas det blir bra programserie, är dock lite rädd att det kan bli viss "töntstämpel" på det hela, med tanke på vad man sett i trailers, men vi får se imorgon och hoppas på det bästa.

Ha det :bye:
Anneli o Esko
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Hej svejs..

Ikväll kl 20.00 sitter vi med o kollar på tv+..så klart..äntligen ett camping program.

soliga hälsn från smedjebacken Lotta & Stefan
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Samma här.
Hoppas bara (som någon skrev i tidigare inlägg) att det inte blir En TÖNT stämpel eller Roy o Roger stuk på det hela.
Ha de, hls M o K.
 

Brittis

HBK Medlem
Inlägg
300
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Jag måste jobba men det finns ju maskiner som man kan spela in på , så gubben får spela in det åt mig så får jag titta i morg fm . Har jag tur så kanske det inte är några körningar då så kan jag titta på jobbet, men det brukar alltid vara mycket att göra när man vill se något på tv:wideeyed:Mvh
 

Benny & Marie

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Finspång
HBK-Nr
871
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

ja jakt & fiske brukar vara bra det med jag jagar inget men fiske är intressant det med
 
Senast ändrad:

Rimagy

HBK Medlem
Inlägg
344
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Ikväll är vi nog många som har satt oss framför TV:n kl. 20.
Maken ligger med ryggskott bredvid mig så nu har inte ens han en chans att missa det!
Ler.....
:mh2: Marina
 
Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Ja, nu har vi sett programmet.
Hur tyckte Ni att det var?
Var det "Roy o Roger stuk?"
Undras---kom---
 

Eva & Ulf

HBK Medlem
Inlägg
212
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1242
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Roy & Roger var ju underhållning , detta var på gränsen till pinsamt eller ?????
 

robert

HBK Medlem
Inlägg
412
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027
Sv: Äntligen camping på TV4+

det var väl hugget som stucket, varken bra eller dåligt, kan nog ta sig, förhoppningsvis...
 
Toppen