• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Äntligen camping på TV4+

F

F.d. 14038

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Michael det ska vi vara glada för att det inte fanns något husbilsmärke, det var inte mycket till konversasion heller tycker jag.

Tror inte det finns någon så tråkig person att tala med i den här klubben.

Jag kommer inte att se något mer av detta program för det är bedrövligt dåligt.

Så tycker jag.
 
Senast redigerad av en moderator:

Brittis

HBK Medlem
Inlägg
300
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Jag har sett båda avsnitten nu. Det handlar ju nästan bara om "långliggarna "som nästan bor på campingarna. Nu kanska det är många av oss som har varit långliggare jag hoppas att ni inte tar illa upp men jag tycker att det skulle vara lite mer om oss som bara mellanlandar på campingar ibland. Men det får en chans till programmet:wideeyed:Mvh
 
Senast ändrad:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Oavsett vad man tycker om programmet och dess persongalleri så är det intressant hur påannonseringen sker. Det hette att programserien är en succé. Hur kan den vara det? Det har ju bara visats ett program i serien så TV4+ kan knappast veta om det är en succé eller ej.
 
F

F.d. 164

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Kan man inte skicka en länk hit så producenten av smörjan får se att det finns andra än långliggare
som bevakar sin gräsplätt år efter år.

Jörgen
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.673
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Om man läser efter programmets ,slut så står det att B.L.A. SCR är sponsorer till programmet.:twitcy::twitcy::twitcy:
 

Lasse W

HBK Medlem
Inlägg
382
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Sv: Äntligen camping på TV4+

Fy f-n vad jag blir arg!!
Hur kan TV4 få hålla på så här- att förlöjliga alla campare???
Vi har väl lidit länge nog av "töntstämpeln" efter Galenskaparna mfl!
Som husvagnsåkare o numera husbilsåkare ( dock aldrig "långliggare") så måste jag säga att jag inte alls känner igen mig !
Mina minnen från tiden som "nybörjare" är tex att alla hjälpte till både handgripligen och med goda råd!
Nu är det ju nästan så att man skäms för att man har varit på en camping!!!

Lasse W
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.272
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Helt klart ska jag se programmet nästa vecka.

:twitcy:Hur stora blev skadorna på husvagnen:twitcy:
 

angan

HBK Medlem
Inlägg
963
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Nu har jag sett två avsnitt av denna drapa....
Förtsta titten var aha... man kollar läget.. väntar på bättre
Andra titten var aha.. man kollar läget igen...MEN Vadå????... ännu värre!!!

Konstaterar bara att sämre skit om camping har ALDRIG visats på TV!!

Vad ska folk tro om camping? Dom som inte vet? Halvfulla dårar som lullar runt i Orsa eller nära 08 området ???

Så tycker jag....
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.429
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Undrar om mannen som gick fram och tyckte att han givit nybörjare "Goda råd" :wub: fortfarande tycker det.

Lite modigt av familjen som hyr husvagn att vara med, de är fd grannar till oss.

Vi har en gång i tiden haft husvagn, tur att man inte såg detta då för då hade vi nog inte haft husbil idag, utan övergett tanken på camping/fritid på hjul.

Carina & Gunnar :D
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.673
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Trögt som sirap och lika räligt sött! Så äckligt tillrättalagt för att passa den reklam som sponsrar serien. Nä, detta är nog bland det sämsta vi har sett någongång! Om det går till så här på en camping med långliggare så är jag otroligt glad att jag är oberoende husbilsåkare!
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Hej på Er Vänner. Jag har nu läst Era inlägg. Nu förstår jag att jag gjorde rätt.

JAG TITTADE ALDRIG PÅ SKITEN.
Hls Kurt.:rolleyes:
 

claes/mia

HBK Medlem
Inlägg
405
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025
Sv: Äntligen camping på TV4+

Håller samma nivå på underhållning som Villse i Pannkakan med Staffan Westerberg,som skrämde småbarn på 60 talet.
 
F

F.d. 14038

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Ja Kurt du har alldeles rätt, det hade till varit mycket roligare att stå vid diskhon och diska kastruller vilket min fru gjorde.

Hon ville inte se skiten efter att sett det första programmet.

Nu ska inte jag heller se mer på denna dynga.

Hls Laika
 

Hymer

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Jag håller med dig i din uppfattning om campingprogrammet, men vad gäller Vilse i pannkakan så var ju det, tillsammans med Tårtan de enda verkligt bra barnprogrammen som producerades under 60-talet.:spinny:

Staffan
 

Per & Camilla

HBK Medlem
Inlägg
1.037
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Äntligen camping på TV4+

Nä, nu har det varit helkass i 2 program så nu skiter även jag i det. PINSAMT var ordet.:msn_weird::msn_weird::msn_weird:

/Per
 
F

F.d. 13924

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Hej, det är väl tur att det är TV4+ som sänder då, liksom bingolotto har programmet förpassats till "baksidan" där det hör hemma. Kan inte nån, som skrevs ovan, uppmärksamma programmakarna, på TV4+, om vad HBK tycker? Det verkar ju samstämmigt.
 
H

hianders

Guest
Sv: Äntligen camping på TV4+

Vad synd att man inte kunde växla om/variera med fricamping och visa lite husbilar som en annan form av camping. Camping finns ju utanför de etablerade campingarna också. Även för husvagnar. Hade varit mycket vitaliserande att få se bredden på all camping!

fru hianders/Inger

:mh3:
 

claes/mia

HBK Medlem
Inlägg
405
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025
Sv: Äntligen camping på TV4+

Hej Hymer

Smaken är som baken, för du heter väl inte Staffan Westerberg ??
 
Toppen