F
F.d. 28371
Guest
Sv: Varningskedja / asfaltsarbetare
Jeg er enig om at irske asfaltarbeidere ikke har noe å gjøre på plasser som de griser ned , men å lage forbud mot husvagnar på Stellplatzer synes jeg virker som aroganse overfor de med husvagn som oppfører seg slik en skal. Hva med alle de Stellplatzene i Sverige som tillater husvagner i følge campingkatalogen ? Har de mottatt et annet tillstånd en de platser som bare tillater husbiler?
Jeg er enig om at irske asfaltarbeidere ikke har noe å gjøre på plasser som de griser ned , men å lage forbud mot husvagnar på Stellplatzer synes jeg virker som aroganse overfor de med husvagn som oppfører seg slik en skal. Hva med alle de Stellplatzene i Sverige som tillater husvagner i følge campingkatalogen ? Har de mottatt et annet tillstånd en de platser som bare tillater husbiler?
...folk ringer och skriver till kommunen, ingen vågar parkera där. Jag har anmält till Polisen, men det står tydligen still med den saken...bra om fler anmäler! Kommunens gatu och parkchef har varit i kontakt med Polisen flera gånger under dagen. I eftermiddag så har dom dessutom embarkerat sig på själva tömningsplattan med en personbil, klädstreck går kors och tvärs över hela ställplatsen, det såg ut som f-n igår med allt skräp, idag ser det ut som h-e i kubik...
...missuppfattade nog din fråga, trodde du undrade över den som jag har ordnat i Kungsbacka.