Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
-----------------------------------------------------------------------------------------------Har som mest kört 3 varv innan vi bestämt oss
Erling
Personligen har jag blivit alltmer skeptisk till vår GPS (Garmin nüvi)
Litar inte på den en enda sekund! Senast när frugan var iväg med HB, vid Revsudden utanför Kalmar, sa hon åt "Ingrid" att hon skulle Hem!
Hade hon följt de instruktionerna hon fick, hade hon med största säkerhet irrat omkring på Öland än! Såvida inte den tjatiga tingesten i framrutan, hade bett henne köra ner i Östersjön.
Enda gången jag har lite förtroende för den, är när vi ska leta upp en adress, mack eller liknande.
På landsvägskörning är jag hellre utan! Den har försökt lura mig alltför många gånger. Det finns ju dessutom skyltar längs vägen.
Vill bara tillägga att jag är väldigt intresserad av GPS och tycker den är väldigt informativ och användbar i mycket, men inte att köra efter.
Fast det är en kul grej!![]()
Det här låter mest som ett typiskt användarfel, ni kanske inte använder den så mycket? Om man lär sig att använda de olika inställningarna som kortaste/snabbaste väg, undvikanden o.s.v. på rätt sätt är navigatorn ett mycket bra hjälpmedel, men det är viktigt att man kan hantera den rätt, annars hamnar man t.ex. lätt på små skogsvägar som kanske inte är så lämpliga för husbil. Sedan behöver man ju inte följa den slaviskt, om den säger att man skall svänga av på en liten skogsväg är det ju bara att köra vidare så ger den snart ett nytt förslag. Så använd den mycket så fungerar det bättre!![]()
Lifetime-kortet kostade ca. 800 kr. Tyvärr kan kortet enbart användas till en GPS. Men för mig själv räcker det. / Per