• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Till Sverige genom östra Europa i Coronatider

Status
Stängd för vidare inlägg.

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.065
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Dagens mest spännande händelse!!!:eek: :p:D Får vi se kopia på protokollet?
Personligen är jag inte skeptisk, jag antar att han där uppe är snäll mot dig idag också, varför skulle han inte det? Har de besiktning där uppe också?
Du vet att jag gärna skojar med dig! Lycka till kompis!:D
Welcome home! :bye:Julian, Stina & Mira

Tackar så mycket.. :bye: kör jag norrut till sommaren så hoppas jag vi ses.. :msn_wink:
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.420
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
kör jag norrut till sommaren så hoppas jag vi ses..
Du är välkommen men jag får inte träffa min barnbarn ens sägs det, så tills vidare behöver vi inte fundera så mycket på det! Husbilen står färdigpackat och utan klossar så det går fort att komma iväg när vi får tillstånd från Statsministern. Det är nog första gången i mitt liv jag har gjort som jag blivit tillsagd! o_O
Vi hörs på phonen!
:bye: Julian
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.065
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Kom och tänka på en sak, du har troligen inte rest så mycket med doggsen senaste tiden.
Vet inte hur reglerna är i eu totalt, men här hemma skall säkerhetsele, eller fast monterad bur användas, bara en tanke :)
Oj.... Tack för infon.... Båda hundar åker löst i husbilen :wideeyed: tror du polisen går på om jag säger att jag ger hundarna körlektioner :twitcy:
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.065
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Har de redan kommit?
Nån Makrill ännu?

Du har ju varit hemma flera timmar så du borde ju hunnit testa:D

Ingen makrill än.. Men horgädda, torsk och öring tog andra i går... Själv fick jag värk i armen efter ca 1/2 Tim fiskande.... Tyvärr stannar jag inte här under dagen.... Kommer kanske tillbaka senare under dagen....
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Jag började fiska förra sommaren, är dåligt insatt och är en riktig Rookie, men gillar det.

En dum fråga, vad är en Horgädda?? :rolleyes:
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.420
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
En dum fråga, vad är en Horgädda?? :rolleyes:
Horngädda kallas även Näbbgädda, antar att det är samma fisk (?)
Men Peter älskar att provocera! ;) Har varit borta från Sverige för länge, då tappas gärna någon bokstav!o_O
:bye:Julian
Nu var han före mig igen! Snabbheten är det inget fel med! :D Han är snabb som en Näbbgädda!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen