Jag lämnade Isla Cristina (i spanien strax efter gränsen till portugal) i måndags då beskedet om förlängning av förbudet att åka över kommungränsernas förlängts till den 10/12. Jag åkte först förbi La Linnea (vid Gibraltar). Kollade ställplatsen vid marinan som är obemannad. Inte en husbil. Dock inget om att det var stängt. Fortsatte österut förbi >Estepona och Marbella. Kollade dom platser som jag brukar stå på men inga bilar. Ej heller några nya skyltar om förbud etc. Stannade till slut vid marknadsplatsen i Mijas La Carla. Den lämnade jag i slutet på mars då det blev en total lockdown. Nu var det som vanligt där Men lite bilar varav hälften var spanskregistrerade. Stod där 2 nätter utan några problem. En engelsman jag pratade med har stått där i ca två månader utan problem!! Fast skylten om att endast få stå 2 dygn och sedan vara borta i 10 dygn (den gamla var nedsprayad av färg) var uppsatt! Är nu i Torremolinos på en parkering jag brukar stå på. Några få bilar men annars är det som vanligt.
.... Men när jag stannar länge på en ny plats så brukar det bli mycket bättre än om jag bara stannade en kort tid
undra vad du gör för fel