petterssonbj
HBK Medlem
Sv: SNIPE är den bra?
Kollar man på bilden i tråd 51 ser det ut som skew vinkel ställs in med en tredje motor
bp
Kollar man på bilden i tråd 51 ser det ut som skew vinkel ställs in med en tredje motor
bp
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har testat den ett par veckor nu och den funkar perfekt har den stående på marken en så länge, JR skulle 2850:- för montering kollar efter billigare alt.
Robert
Har nu testat min SNIPE i Sverige,Danmark, Frankrike, England, Tyskland, Holland,Belgien... Med mycket bra resultat, har inget att gnälla över mer än att den någon gång gått tillbaka till parkeringläge. Troligen beroende på GPS signalen.
Köpte en 12V mottagare hos Satellitproffsen i GBG som ger mig flera HD kanaler. Även då jag vart utanför området för vad Snipe själva säger att den skall fungera i, så har det fungerat.
Mycket nöjd med den!
//Freddy
Det finns väl bara en modell av snipe