Jag har inga bestämda planer än, tänkte eventuellt köra ner via san sebastian till portugal och stanna där ett tag kanske vildcampa lite om jag inte hittar något bra och billigt ställe sen åka över till spanien och så småningom nå Bahia.
Tyckte det var bra där men lite tråkigt att stå länge ska försöka få med min cykel så jag kan se lite mer av santa pola.
Eller så kör jag omvänt dit först och portugal hem. Åsa och Hasse funderar på att köra till portugal. Men där har det varit lite olika bud. Jag kommer nog åka travemunde med malmöfärjan blir billigast så sen ner till Luxemburg där kan jag bestämma väg. Vill undvika betalvägar finns ju inga i spanien västra vägen men är det kallt där så är den lite farlig eftersom den går på högplatå 1200m och kallt på nätterna. Men annars bra väg och man kommer snabbt ner ganska långt.
Beror mycket på när jag kommer iväg och hur vädret är. Jobbar på att bilen ska vara helt klar i höst så jag slipper stressa, sist hade jag varit på sjukhuset med handen i slutet på november. Har ju ett problem med min syn så jag ska göra en koll nästa månad och se hur det blir då. Yrseln har inte gått över helt nu har jag bra och dåliga dagar, blir bättre när jag håller igång, men husbilen går bra att köra speciellt om vägen är bra, värre var det med min clio som jag gjort mej av med.
När vintern och mörkret närmar sej kommer ni nog vilja åka ner största bekymret är ju hundarna.