Flyttade om bilarna idag och nu blir ju husbilen den jag får köra med eftersom de står efter varandra.
Fyllde på luft vilket är över ett år sedan!
Vet inte hur mycket det var innan eftersom den macken jag fyllde vid tagit bort slangen, testade OK:s digitala fyllning och den klarade faktiskt att fylla bakdäcken till 4,8kg vilket jag inte trodde, mätaren sitter så att man måste vara två för att se och man får vänta ganska länge innan den piper att den är klar svårt att höra också med trafikerad väg utanför. Men nu har jag 4,8bakoch 4,2 fram.
Tankade eftersom en lampa tändes som jag aldrig sett tidigare på låg bränslenivå, tankar normalt alltid mycket tidigare.
Svensk klen soppa vilket märktes tydligt men jag spar min extrastarka diesel tills jag åker iväg om det händer.
Lyfte ut elverket och dieseldunken sparade 40kg tömde toalettvattentanken sparade 15kg.
Körde till Norrköping i solskenet i bara t shirt -sista sommardagen?
Bilen gick stadigt och fint drog upp den i 110km enl. mätaren det var inte full gas och med svensk soppa men vågar inte köra fortare men det går.
Kollade av alla lampor som fungerade, blinkerslampan fungerar inte trots att jag bytt den något annat fel men den är ju så svag och liten så man vet knappt om man blinkar eller inte vilket är fullkomligt livsfarligt nere i europa. Jag har satt dit en summer som visserligen stör men det känns ju helt säkert att jag blinkar när jag måste byta fil i en fyrfilig situation.
Så nu är det bara besiktning kvar som jag hoppas går bra kan inte hitta några fel allt fungerar bättre än det gjort tidigare med bromsar och styrning däcken börjar bli slitna åretrunt däck som gått 3000mil men går ett varv till spanien om det behövs.