• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På tur med Ture

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Igår hände inte mycket. Satte upp en uppfällbar hylla vid spisen som man kan använda när man äter.
Stuvade undan matvaror som ska ligga i mellangolvet. Tre fulla papperskassar som jag flyttat fram och tillbaka från sängen och hytten försvann. På em gick vi ner till hamnen och åt en bit mat tillsammans med bengtic.
När vi var tillbaks så var vi trötta och la oss i sängarna och kollade lite på nätet. Somnade innan nio!
 

tegelrygg

HBK Medlem
Inlägg
241
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
27847
Medlemskap
2024
Idag har det inte mer än att jag kopplat tvn till 12 volt. Ätit curryvurst från en matvagn. Nu dricker vi ett gott vin och kollar vi på tv för första gången sen vi lämnade Sverige.
Imorgon ska det bli dåligt väder så det blir väl att jag pysslar i bilen och Åsa kollar tv.

Är ni filmintresserade och har Netflix så kan jag rekommendera The Irishman, såg den igår och det blev en lång kväll: 3h 29min.
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Varit en fin dag idag. Temperaturen har varit uppe och vänt på 22 gr.
Vi har inte gjort så mycket idag heller. Varit på marknaden och tittat lite, tagit en öl och ätit lite tapas. Sen gick vi ner till hamnen och åt på vår favoritrestaurang Casa de Oro.
Nu är det en fin solnedgång och vi slappar framför TVn.BC52B84D-8F92-4327-8C28-7ABADE4366D6.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen