Hasse-K
HBK Medlem
Har ju smygrökt nån cigg men tyckte inte det var nåt jag gillade. Hade inte så mycket i veckopeng heller så jag köpte hellre bensin till moppen än cigg 
Gott nytt år till er också!
Gott nytt år till er också!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tackar! Har ju själv blivit inspirerad av Jappe, Gittan o Jojje och Sir Maclain reseberättelser så det måste jag ju bidraga med våra upplevelser.Tack för en härlig, informativ och mysig reseskildring. För oss som inte haft möjlighet att komma iväg ännu, mer än runt i Sverige, är det guld värt med all info och tips,
Hur kom hon upp på hojen?Har n kompis från mc tiden som är väldigt driftig och underbar mot sin rullstolsbundna hustru
Janne O Birgitta Schött
Har inte frågat det men skall vid tillfälleHur kom hon upp på hojen?
Eller varför inte Pavo, fanns på Aldi och var jättefinI nödfall kan man ju ta kycklingfiléer