Sune A
HBK Medlem
Mysigt gott
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ser väldigt gott ut, det har vi missat.....får vi prova om vi kommer iväg under Mars 2020.Visa bilaga 183526
Belgiska våfflor med sylt och grädde är inte fel!
Blir en schnitzel senare ikväll.
En son här med hål till jord
Borde gå att lösa med ett 6mm borr.
Då har man ju ingen skyddsjord och det vill man ju ha. Jag ska försöka hitta rätt stickpropp på nån bygghandel här i Frankrike. Bör ju finnas tycker man.Borde gå att lösa med ett 6mm borr.
Se inlägg 490Man kan ju också köpa "rätt"stickpropp: Stickpropp | Jordad | ANSLUT | Jula
eller: Stickpropp för utomhusbruk med greppring Jordad - Väggkontakter
eller: STICKPROPP VOLTOMAT IP44 SVART
Då slipper man borra, och man kan förlita sig på att skyddsjorden verkligen fungerar.
Pålle
Se inlägg 490
Har du bytt batteri?Ja har problem med batteribanken, elen tog slut inatt vid ett ca. Det brukar ju räcka tre dar annars. Det äldsta batteriet är ju 6 år så det var väl väntat. Ska mäta senare om det är nåt av batterierna som har gått hädan.