Antingen med en inverter som stöds av en stor batteribank, eller en jävligt lång förlängningssladd! Nä nu var jag dum! Sorry.Hur kan man använda 230V under körning??
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Antingen med en inverter som stöds av en stor batteribank, eller en jävligt lång förlängningssladd! Nä nu var jag dum! Sorry.Hur kan man använda 230V under körning??
Det förutsätter att det finns Auto. På vårat är det manuellt.Väldigt vad många håller på testar, kopplar om m.m. Hur gör ni som kör på gas när ni ska tanka, stannar ni innan och stänger av kylen? Sen måste ni ju köra fram en bit innan ni får slå på! Jag kör alltid på AUTO och det fungerar perfekt i alla klimat på ett antal bilar nu. Dessutom sparar man ju på brännaren också!