• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husdjur i husbil

F

F.d. 9519

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Vilka fina bilder på era hundar.:D
Här kommer en bild på våra där dom ligger och vilar efter dagens utställning i Högbo sommaren 2006.:D
3xhogbo-2006_vila2.jpg
 
F

F.d. 11550

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Husdjur
Vi har två katter som kuskar runt med oss i husbilen. Den ena älskar att sitta i vindrutan o kolla in trafiken, den andra vill helst dra sej undan tills vi står stilla. Men båda älskar att sitta i fönstren o speja på grannarna. De lärde sej snabbt att gå i sele o sitta i löplina så de kan gå ut o in som de behagar.
Hårdbevakning av grannar maj -06.JPG
Erikssons
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Hej alla...

Våran tjej i väntan på kvällsdeckarn...eller om hon bara tycker det är mysigt o kura ihop sig en stund :wub:
timjan 003-500.jpg
Hon tycker det är skönt o komma ut på resa, ligger snällt under dinetten men så fort vi stannar så är hon framme o kollar vad som händer.

Annette !
 
F

F.d. 7997

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Hej husdjursvänner

För oss är det inga problem, våra katter är endast innekatter och förjer alltid med i husbilen, dom kan tänka sig att ligga i en stol i solen när vi sitter ute .
Annars trivs dom bäst i fönstret och sitta och spana ut, dom heter Santo och Simon och är bästa vänner,,,
Bild 001.jpg

Bild 004.jpg

Stig o Siw 296
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 16178

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Vilka fina bilder på era hundar.:D
Här kommer en bild på våra där dom ligger och vilar efter dagens utställning i Högbo sommaren 2006.:D
3xhogbo-2006_vila2.jpg
Vilka fina hundar.Är det kompostgaller du har under bilen så hundarna inte smiter?
 
F

F.d. 4490

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Gokväll!Hälsningar från Finland och en blandrashund .En hund som älskar att åka husbil.:wub: Har varit runtom i norden och baltländerna med husse och matte.Även norra delen av Tyskland och Polen .De gick alldeles ytmärkt. Hälsningar från:M-L kassnas
 
F

F.d. 9519

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Ja, det är kompostgaller som jag böjt så det är bara att ställa dit dom. :)
Har även kompostgaller runt hela förtältet..
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Husdjur i husbil

Hej hopp..

Vi har en kille som blev 3 år 1 febr.LEO.en Tibetansk Mastiff,,ovanlig ras.**
Byter sin päls en gång per år den tappar han för fullt nu..så jag ar massor hemma.kankse ska göra ngt med ullen..såg några bra tips..TACK** bor ju i Dalarna o allt.

Kram på er från Fru Pettsson och Leo
 
F

F.d. 28145

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Jag har rest med katter sedan jag började -99. Först ensam med Mimmo, den brun/vita. På campingen i Cabo de Gata flyttade först Ozzi in, som var en omhändertagen och sedan övergiven 1 årig herre och sedan räddade vi Vov-Vov den svart/bruna från de elaka spanska pojkarna som kastade sten på henne. Då var hon bara några månader gammal.
Tyvärr blev Ozzi överkörd i Torremolinos i nov.

Jag öppnar dörren dit vi kommer för att släppa ut dem och de har alltid kommit tillbaka. Letar alltid efter lugna ställen innan jag parkerar. Ibland har jag fått vänt 2-3 dygn på Ozzi eller V-V men som sagt alltid tillbaka.

I april opererades Mimmo för en cancertumör men det verkar som det växer en ny...... men hon är 14-15 år.... och vi har haft det gott sedan jag fick henne för 9 år sedan.

Tur jag har en bred säng så alla får plats!

3 sönmtutor.JPG
 

Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
393
Kommun
Nora
HBK-Nr
58
Medlemskap
2023
Sv: Husdjur i husbil

Hej

Jag heter Lisa och jag älskar att åka husbil. Som synes har jag koll på omgivningarna. Ingen kommer närmare än 5 meter innan jag varnar husse och matte. Så de´så.
Och jag barrar jättelite.

Lisa.jpg
 
G

GunDogs

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Vi är tre flatcoated retrievers som bara ääälskar att åka husbil. Husse hinner inte öppna bildörren förrän vi är på plats (fast vi får inte sitta här när vi åker).

Hälsar Myra o Ella
(Maya satt på förarplatsen för att vara absolut säker på att få åka med).

M o E till bords.jpg
 
F

F.d. 3153

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Vilka härliga flatty´n, man blir riktigt nostalgisk.

Minns med saknad min fiskekompis Krista som blev 11 år, här hemkommen från vår sista gemensamma fiskeresa våren 2003.

Och vår nuvarande husbilsvakt Tossan.

/Göran_K

gös_2.jpg

tossan.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Husdjur i husbil

Vilka fina Vakthundar ni har med er. Har själv en blandis det är lab golden o berner sennen i den ser ut som en flat men lite grövre.Han brukar ligga i husbilen när vi är hemma. (emellanåt),golv mattan är grå i vanliga fall men nu svart.Men vad gör man för sina kompisar :wink: .Hoppas vi ses ngn gång.
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Husdjur i husbil

Hej!
Jag heter Hugo och åker alltid med husse och matte i husbilen men
just idag är min store kompis King här och hälsar på och då vill jag gärna prova att sitta i hans bil.
Ser vi bra ut nu?

hugo-king.JPG
 
Toppen