• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsbygge av buss

F

F.d. 52943

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Krya på dig Juan (eller Jonas...).
Läser din tråd med stort nöje. Hoppas du återhämtar dig utan bestående men.
Var det en flygolycka?
 
S

StorDansk

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Hej Juan, låter otäckt, hoppas du har bra läkkött, så snart du orkar kommer vi att uppskatta en
fullständig redogörelse av det som vi alla tror var en flygincident!

Se till att du blir frisk, och var rädd om dig!
 
F

F.d. 2577

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Fortsatt god tillfriskning och ta det lungt. Man vill ofta klara av mer än man borde. Det har nog med ego och självkänsla att göra. Ta emot så mycket hjälp du kan få, det kommer en tid när omgivningen inte kommer ihåg eller ser vad du gått igenom.
Leffe
 
F

F.d. 53078

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Om du bara viste hur mycket hjälp och stöd som jag har fått och blivit erbjuden. Det har till och med pratats om mig i TV och radiokanaler.

Folk kommer hit hem och vill hjälpa till. inte bara ge ett par ord utan erbjuder sig att köra barnen till sina klasser som musik eller annat.

När min fru var på sjukhuset med mig så kom det folk och skötte om barnen och gjorde mat hämtade do i skolan mm. mm. Jag tror att Spanien skilger sig i detta fall ifrån Sverige.
 
Senast redigerad av en moderator:
O

Osten

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Beror nog lite på vart man bor i Sverige men min familj har haft en otrolig uppbackning av anhöriga och man ska inte glömma familjen. De är de som drar det tunga lasset. Själv har man fullt upp med besök och träning mm medans det vanliga livet rullar ju på. Hoppas dina barn tar det bra.
 
F

F.d. 50190

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Hoppas at du kan fira Santa Semana - vi gör det just nu i Aguilas. Glad Påsk - Krya på dig!
 
F

F.d. 53078

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Tack Guinnies Min semana santa blir hemma i ar.

Skall se om jag kan fa tag i sill sa skall det bli svensk paskmeny nu forsta gangen sedan jag var i 15 arsaldern

God apetit till alla
Vad jag egentligen skulle gora ar att ta min buss till ferian med ett langbord och sa gor vi alla hungriga Svenskar en paskmiddag, Det kan vi gora nasta ar
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53078

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Jo du Bror det gar men sakta idag har vi hela familjen varit pa en liten kvartersresturang och jag at pil pil och 2 rakspett.

Nasta pask sa ar din bil helt fardig kommer du hit sa bjuder jag dig pa riktigt god Spansk mat pch sill.


Glad pas till Alla
 

schmid

HBK Medlem
Inlägg
1.902
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsbygge av buss

En riktigt trevlig påsk önskar vi dig Juan!

Och givetvis till alla er andra också....:)

Krya på dig förtsättningsvis!

Ha det så gott, här hemma börjar våren närma sig!!
 
F

F.d. 53078

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Idag har jag faktisk atit loksill och agg, som de flesta av er... gott

Jag namde for komunen att det kanske finns ett intresse for en massa Svenskar att ordna en fest med en massa husbilar. Blir det aktuellt med en middag for pask, midsommar eller Santa Lucia sa ger dom oss en plats med tillstand. Dar man kan parkera Ca 10 husbilar och ordna med ett langbord och en oppen eld.


Ar nagra intresserade?
 
F

F.d. 50190

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Låter trevligt, bara inte någon kanske några kommer med surstömming. Då håller vi oss på avstånd under "öppnandet" - men så illa kan det väl inte bli - bara att hoppas.
Glädjande att du kan skriva och "huvudet" fungerar.
Snart är det moget för frågan från en gammal FMCK´are - Hur gick det med MC´n?!!
Glad Påsk på er alla och vi har just sett från Madrid procisionen - stilfullt.
Hoppas att du mår bättre för varje timme som går.
Hälsningar
 
F

F.d. 53078

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Hmm har alldrig smakat pa surstromming sa vi kan ju ordna en surstrommingsfest nar jag blir frisk.

Kommer ihag att jag laste for manga ar sedan att Svenskar blev botfallda i jag tror det var Tyskland for en stank av stromming.

Vi far ordna den lite ifran bebyggelse.:D

Till Midsommar skulle det bara kul med ett sillbord, men vet inte om jag skulle bli sa frisk till dess vi far se och hur manga villiga Svenskar som star pa ferian.

Ahh Guinnes inte en repa pa MC n .
 
F

F.d. 50190

Guest
Sv: Husbilsbygge av buss

Det var ju förväl att MC-n klarade sig så bra - Har gått och funderat på saken en tid - med andra ord slutet gott allting gott! Se nu till att rehabilitera dig och håll dig till minst fyra hjul under sätet/sadeln framledes. Vidmakthåller att surstömming bör öppnas i frånlandsvind.
 
Toppen