• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilen - en statuspryl som retar folk...?

F

F.d. 50069

Guest
Sv: Husbilen - en statuspryl som retar folk...?

En signal som får mig att visa taggarna !!!!!!!!!!1

Vissa människor frågar ALLTID först; "vad har du gett"
Sedan kan det vara husbil, bil eller vad som helst.

Denna fråga tyder jag som om de inte är ett dugg intresserade av husbilen/bilen i sig själv utan bara vill späda på sin egen avundsjuka.

I det läget så kan folk räkna med ett svar från mig som är i snällaste läget en ren lögn till i andra änden av skalan ; "det skall du skita i"

Är folk intresserade och visar det på ett trevligt sätt så...........får de all ärlig info från mig:)

Anders
 

Kjell Anders

HBK Medlem
Inlägg
269
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Sv: Husbilen - en statuspryl som retar folk...?

Allå!

Jaa, avundssjuka eller inte, vad vet jag.

Parkerat utanför Elmia från torsdag morgon till lördag morgon i förra veckan. Fick bilen repad av förmodligen en bilnyckel utmed hela vänstersidan. Inte roligt alls det finns individer som beter sig på detta vis. Hoppas verkligen det ej var en annan husbilsägare.

Kjell
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.659
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Husbilen - en statuspryl som retar folk...?

Det var nog en handväska. Har hänt mig på färjor.
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Husbilen - en statuspryl som retar folk...?

Ibland önskar man att det skulle kunna gå att vrida tillbaka tiden på något sätt så att man kunde spela upp och verkligen se vem det är som ger sig på att repa en hel långsida på en husbil. Vilka typer det finns i dagens samhälle och som tydligen bara går in för att förstöra för andra. :mad:
Har mycket svårt att tänka mig att det skulle kunna vara en husbilsåkare. Mycket ledsamt och tråkigt, lider med er.
V-backen :(
 
Senast ändrad:
F

F.d. 29908

Guest
Sv: Husbilen - en statuspryl som retar folk...?

Ibland önskar man att det skulle kunna gå att vrida tillbaka tiden på något sätt så att man kunde spela upp och verkligen se vem det är som ger sig på att repa en hel långsida på en husbil. Vilka typer det finns i dagens samhälle som tydligen bara går in för att förstöra för andra. :mad:
Har mycket svårt att tänka mig att det skulle kunna vara en husbilsåkare. Mycket ledsamt och tråkigt, lider med er.
V-backen :(
Vår husbil hann bara stå 2 veckor på parkeringen på vår gård, då hade ngn dragit med ngt vasst över fönstret på dörren i bodelen och upp på den vita lackeringen på dörren. Nu var det inte värre än att jag kunde polera bort det. Vill gärna tro att det är jag själv som gjort det, vill inte tro illa om folk. Men hur jag än vänder det, så kommer jag bara framtill en slutsats. Tyvärr!!
 
Senast redigerad av en moderator:

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Husbilen - en statuspryl som retar folk...?

Det är ganska vanligt att avundsjuka människor saboterar främst nya fordon. Jag har själv råkat ut för det på en personbil för många år sedan. Jag tror att dom kallar det solidaritet - "om inte jag har en snygg bil, varför skall du ha det".
 
Toppen