Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag hade Copilot Caravan och har nu uppgraderat till Copilot GPS och fick med mig precis samma kartor o profiler jag hade tidigare. Jag följde den instruktion som kom med mail och använde samma ID som tidigare. Jag prenumererar även på Active Traffic och det följde med. Vad som händer senare och om det är en årlig prenumeration jag fått nu får framtiden utvisa. Hellre en årlig prenumeration som ger pengar till utveckling än att behöva byta navigator för ofta. Från Poiviewer och numera även Park4night så kan man starta Copilot och skapa en rutt eller bara ett resmål så slipper man hålla på med flera filer. Det fungerar även bra att ladda in POI filer till Copilot via iTunes.
Hej två frågor
Sök funktionen tex till en rätt känd plats som Stekenjokk hittar den inte
Har provat flera rätt kända ställen den inte hittar, gör jag fel?
Vad är säkerthetskamror, jag aktiverade den då varnar den på mest konstiga ställen
Tex på små grusvägar osv.. jag trodde det var fartkameror ?
Mvh Hasse
Hur gör man föratt få in filerna till CoPilotJag hade Copilot Caravan och har nu uppgraderat till Copilot GPS och fick med mig precis samma kartor o profiler jag hade tidigare. Jag följde den instruktion som kom med mail och använde samma ID som tidigare. Jag prenumererar även på Active Traffic och det följde med. Vad som händer senare och om det är en årlig prenumeration jag fått nu får framtiden utvisa. Hellre en årlig prenumeration som ger pengar till utveckling än att behöva byta navigator för ofta. Från Poiviewer och numera även Park4night så kan man starta Copilot och skapa en rutt eller bara ett resmål så slipper man hålla på med flera filer. Det fungerar även bra att ladda in POI filer till Copilot via iTunes.