Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har bara skummat CoPilots beskrivning, men en särskild funktion är att du registrerar mått inklusive höjd samt vikt på husbilen, vilket sedan styr vägvalen, t ex med hänsyn till viadukter, broar med med begränsningar, mm.Den röda HD ,vad är skillnaden?
Man kan alltså inte ha appen i mer än en enhet. I så fall otur för plattan är för stor för att använda i P-bilen.Utan att ha kollat priset, det vore konstigt annars. Hittade följande:
For both products the purchase is one-off and map updates are free.
Visa bilaga 147373
Samma app/licens i två enheter?Man kan alltså inte ha appen i mer än en enhet. I så fall otur för plattan är för stor för att använda i P-bilen.
En fråga om POI: Går det inte att ladda ner POI i datorn och maka in filerna direkt i CO-pilot som man gör med Sygic eller måster man gå via molnet.
Tack BoEr för allt jobb du lägger ner för att hjälpa oss mindre kunniga.
Ja, i den röda får du allt, alltså även det som du kan köpa till i den grå. Med kommentaren att du får 12 månaders Active Trafic i priset, därefter får du betala den årsvis (65 kr idag) även i den röda varianten (Premium).Till den grå skall du betala både kartor+röststyrning, medan den röda har ett pris (lägre) ingår allt då, ni som kör denna?