Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Någon som har erfarenhet av en GPS-tracker och kan beskriva i korta ordalag?
Läser om folk som spårar sina ägodelar efter stöld. Funkar en tracker för 80:- köpt på Ebay?
Bakom kylskåpsgaller på utsidan. Här finns 12 V ocksåVar i bilen har du placerat TK102
Sv: GPS-spårning
Själv har jag löst det med att jag har en gammal iPhone liggandes i bilen på ett dolt ställe.
Med Apples app Hitta min iPhone får jag en exakt position, så när som några meter, på var bilen är.
Klarar en vecka i standby, sen måste den laddas men det är inget problem för mig.
För att GPS-funktionen i mobilen ska fungera på ett korrekt sätt så måste det finnas ett SIM-kort i den, räcker med kontantkort om man vill. Går inte alls mycket datatrafik.
Wi-Fi funktionen måste också vara påslagen i telefonen men den behöver inte ha åtkomst till något trådlöst nätverk, detta då Wi-Fi och GPS samverkar för att fastställa din position.
Kör du enbart via Wi-Fi så kan det diffa upp till någon kilometer med lite otur.