Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Någon som har erfarenhet av en GPS-tracker och kan beskriva i korta ordalag?
Läser om folk som spårar sina ägodelar efter stöld. Funkar en tracker för 80:- köpt på Ebay?
Bakom kylskåpsgaller på utsidan. Här finns 12 V ocksåVar i bilen har du placerat TK102
Sv: GPS-spårning
Själv har jag löst det med att jag har en gammal iPhone liggandes i bilen på ett dolt ställe.
Med Apples app Hitta min iPhone får jag en exakt position, så när som några meter, på var bilen är.
Klarar en vecka i standby, sen måste den laddas men det är inget problem för mig.
För att GPS-funktionen i mobilen ska fungera på ett korrekt sätt så måste det finnas ett SIM-kort i den, räcker med kontantkort om man vill. Går inte alls mycket datatrafik.
Wi-Fi funktionen måste också vara påslagen i telefonen men den behöver inte ha åtkomst till något trådlöst nätverk, detta då Wi-Fi och GPS samverkar för att fastställa din position.
Kör du enbart via Wi-Fi så kan det diffa upp till någon kilometer med lite otur.