Hasse P
HBK Medlem
Sv: Fiske-Tjatter
Nej för faan Pekka, bunkern är för trång. Den kommer att sitta som en tvångströja på korvtjuven.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Sv: Fiske-Tjatter
Tänk att denna tråd har gått fullständigt i stå. Senase inlägget gjorde ju Anton 2011-05-16, 09:35.
Vad kan det bero på månne? Anton hänger i och kämpar med havsöringsfisket och är ju nästan den enda som ger livstecken ifrån sig.
Många verkar gått i idé men om så är det väl dax att vakna upp nu. Tror säkert att många just gnider sina nyvakna ögon efter vinterdvalan även så Pekka som säkert har planerat för årets vidareutbildning i flugfiskets ädla konst.
Själv har jag stora planer för fisket vilket innebär jakt på torsken som lär ha återkommit till Österjön. I år skall dom j.....a upp, om jag så skall ta dynamit till hjälp.
Det finns ju även en fiskare norr om Västervik som lämnat skön landsbyggd (Gusum) för asfalten i mellanstor stad. Enligt senaste rapporten lär han ha setts i stadsparken med metspö och degbullar, varav dom flesta inte hamnat på kroken. Korvhandlaren i stan lär ha kört en pall till stadsparken på order av nämnda fiskare.
Ja inte tusan vet jag vad som händer under "Fisketjatter" men mycket är det då rakt inte. Det må dock erkännas att själv har jag sovit bort en stor del av tiden, men man har ju gått å´blivit gammal och slö likt gammelgäddan i vassen.
Fiskeexperten på Sveriges framsida, alltså ostkusten.