Ja det är en bit att gå så ganska jobbigt för mej speciellt eftersom det kanske snurrar lite i huvudet märker det mest när man går och vrider man på huvudet då så kan det sluta illa.
Trehjulingen kan man fälla ihop med ett enkelt handgrepp så den tar mycket mindre plats än man kan tro, tyvärr sitter det en liten klen plåtbit som ska hålla ihop den som slutade fungera ganska fort så jag har ett kort spännband som håller ihop den, Ställer den framför passagerar stolen och sätter fast den med säkerhetsbältet. Den väger17kg så det går ganska lätt attlyfta in den. och den kan ju stå kvar hela tiden eftersom den inte stör något.
Med vässlan som jag hade till årsmötet i karlstad så får jag ställa den mellan framstolarna och den måste jag ta ut när jag ska använda sängen och det blir svårt på en parkeringsplats vid resan ned. Batteriet är billigt så jag kommer antagligen att byta men det kan jag spara till campingen. kostar en tredjedel av ett elcykelbatteri verkar vara specialgjort med ladningregulatorn/bms inbyggt. Finns bara att köpa hos tillverkaren i kina via en amerikansk webbsida.
Inte säkert att jag kommer iväg förlorar minst en vecka på sjukdomen men vågar inte riskera innan jag känner mej någorlunda säker. Får börja plocka med kläder blir att köra tvättmaskinen osv . Skulle kunna boka om en vecka framåt men kommer säkert bli dyrare de billiga hytterna tar slut och själva resan blir dyrare. Men ska undersöka saken. Frågan är sen om man man avboka utifall sen?. Själva husbilen är ju i samma skick som jag åkte från spanien inget är egentligen gjort utom nya däck fram och hjulinställning inte ens tankat sedan jag kom hem trots att jag varit till karlstad, så det är mest att lasta. Kopplade upp appen mot regulatorn och kollade allt bra startade värmaren innifrån med appen hade ju inte gått sen karlstad startade direkt inga problem rök bara en aning under en halv minut innan den blev varm.
Så inga direkta problem med bilen den kan man ju pyssla med när man bor i den, tvättade kinamattan men vet inte om jag ska ha den kvar finns en som säljer mattor på marknaden i santa pola han klipper till dom själv och kantar man kan beställa så kan man hämta veckan efter då fixar han vilket mått man vill ha.
Har en jag köpte till gamla husbilen den går att tvätta i tvättmaskin en fördel jämfört med kinamattan den har jag tvättat utom hus med borste och slang. Den blir lätt smutsig när man springer ut och in jag springer ju ut med innetofflorna ibland. och jo det kan jag göra hade jag en fru skulle det aldrig gå.