Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kolla i inlägg 77, Jag köpte min från USA, den tillverkas där. Garantin står en svensk firma för som även säljer den men till 5000:- mer, firman heter Sudwind. Kolla e-bay USA, det finns många att välja på både fläktar och säljare. Du ska välja en fläkt med 14 hastigheter och regnsensor. Bara regnsensorn är värd pengarna för fläkten.
Tack för svar, men om jag förstår det rätt så har du monterat 350 mm modellen, jag söker efter den som är 400 mm? Typ denna, men det är inte rätt pris.
Nu satte du mig lite på "pottkanten". Mig veterligen så finns det bara en storlek. Den jag monterat har en lucköppning som är 350x350 men för ett hål i taket som är 400x400. Min lucka som satt där FantasticVenten sitter nu var 450x450. Så den du länkar till är samma som jag har. Jag har liksom allt detta tämligegen helt klart för mig men vågar inte gå ed på det. Är borta och är inte hemma så jag kan kolla för än till helgen.