• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Förvirrad trängselskatt i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.271
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Förvirrad trängselskatt i Göteborg

Chippen, kan du vara vänlig och hålle en sansad ton på forumet! Det går alldeles utmärkt att skriva vad du vill ha sagt utan att lägga till svordomar titt som tätt.

//Michael, HBK Web
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.985
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Sv: Förvirrad trängselskatt i Göteborg

Jag diskuterar gärna, men enbart fram till då jag anser diskussionen urartar, vilken den tyvärr gör alltför ofta på detta forum. Därefter får andra fortsätta utan min medverkan.

När, som du gjorde i ditt inlägg, inleder en diskussion med att säga att andra som säger annat "ljuger"..... ja då gick du över min gräns och därför känns en meningsfull diskussion med dig om trängselavgifter lönlös..... precis på samma sätt som den gjorde med ditt inlägg 47 i vägpiratsfrågan. Om du tycker det är märkligt.... ja då får du naturligtvis tycka det.

"Oj, en jobbig person som hänvisar hit å dit, då måste jag klistra in det här också.."



Jag bryr mig inte ett smack om dom är gula, röda, bruna, vita eller svarta bara dom låter mig vara ifred och att dom håller sig inom lagens ramar och inte skadar andra mäniskor både fysiskt och psykiskt..

Men nu är sanningen den att majoriteten av all brottslighet står invandrarna för.
Sverige bygger fängelser för andra folkslag och inte för svenskarna, det finns inget land i världen som har bygga ett fängelse för att det invaderats av kriminella svenskar!

OCH, det är inga svenskar som låssas ha fel på bilen och lura oss vägtrafikanter!!
Ibland gör sanningen ont, men den är i alla fall sann..
Tyvärr....


För mig får gärna trådens nivån sjunka genom hela jorden bara den inte blir censurerad för det är det vidrigaste som finns för demokratin!

Kram till er alla!!!!



"Detta känns precis som när man tjafsade med sitt syskon, det gäller att försöka smutskasta honom inför föräldrarna så man får med sig dom.."

Men vill du diskutera invandrarna i dom svenska fängelserna eller vad har du i mot detta? Sveriges fängelser är överbefolkade av invandrare i första eller andra generationen och svenska myndigheter försöker gör allt som går för att mörka dessa uppgifter, jag fattar inte varför sanningen ska vara så svår att säga...

Trodde vägpiraterna var ett avslutat kapitel....
 
Senast ändrad:

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Stängd tråd...

Under Markisen Här snackar vi om vad som helst och har det gemytligt :confused:
Att det skall vara så svårt att ha ett vettigt samtal i en så harmlös tråd som "Förvirrad trängselskatt i Göteborg " bedrövligt...
Bosse
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen