Sv: Dax att sluta heja???
har notrat samma sak. Har börjat känna att "varför ska jag ta första steget" för ett litet samtal på campingar
Vi har vinkat och hejat så mycket vi kan. Men just hemkommen från en weekend på Öland, funderar vi verkligen över fortsättningen. Tveksamt om 2 av 10 hejade tillbaka på körda 60 mil. Känns inte roligt att sitta och vinka och inte få svar tillbaka.
Men en annan sak som jag funderat på. Jag gick runt bland husbilarna i helgen och var lite pratsugen. Men då är det inte tal om att vinka eller heja. Många är rädda för att samtala med en okänd eller ens heja. När kvällen kommer är det totalt nedsläckt i många vagnar och man ser inte till en människa. Jag har sagt det till min fru flera gånger tidigare, vi vinkar, men sedan är det slut med gemenskapen, när vi stannar våra fordon.
Jag hejar gärna och är själv positiv och utåtriktad och tycker det är kul att träffa nya personligheter. Jag har full respekt för alla som inte vill bli störda och jag stör inte heller om jag märker att man vill vara för sig själv. Mvh Matts Torebring
har notrat samma sak. Har börjat känna att "varför ska jag ta första steget" för ett litet samtal på campingar