Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Mycket stiligare än på tidigare bildTog vara på mallen som blev bra inklädnad om jag fär säga det själv.
Till vänster syns yttre plåten med magnetsensorn som har tre pinnbultar som håller motorn på andra sidan C- stolpen.
Ja, det hjälper mycket, men varje gång man var för försiktig blev det en ny stängning tyvärr. Har vägt alla lösningar och våra försök och nu är vi äntligen nöjda i alla hittills gjorda stängningsförsök. Det känns så premium, helt enkeltTag eller gör ett handtag som fanns på VW förr vid B-stolpen. Det skruvar man fast på sidodörren och när man stänger så drar man i den stroppen. Tyst och enkelt
Tillverkare av dyra s.k. premiumpersonbilar lägger stora summor på att få rätt klang i dörrarna.
Håller med dig när det gäller dessa bilar men här är det husbilar. Då borde denna anpassning ingå. Kan inte kosta så mycket om det är standard.Tillverkare av transport-och distributionsbilar strävar efter att hålla kostnaden för normalkunden nere.
Den som vill ha "extra allt", får betala extra för det.
Pålle
GTag eller gör ett handtag som fanns på VW förr vid B-stolpen. Det skruvar man fast på sidodörren och när man stänger så drar man i den stroppen. Tyst och enkelt
Från en positiv plåtisägare,som dock är medveten om att det finns en tråd som heter Våran gnälltråd- Gnällhörna.Varit nere på posten o hämtat mitt paket från AST o skall grotta ner mig i montageanleitung,efter mail om snabb service till Sven tack Conny&Ingmari för inspirationJa, det hjälper mycket, men varje gång man var för försiktig blev det en ny stängning tyvärr. Har vägt alla lösningar och våra försök och nu är vi äntligen nöjda i alla hittills gjorda stängningsförsök. Det känns så premium, helt enkelt
Vi hade skarvar på slangarna i skåpetÄven jag blev inspirerad av trådstartaren och beställde en dörrstängare. Installationen är påbörjad men funderar nu på hur jag ska få bort vattenrören tillfälligt. Någon som vet hur man tar bort dessa?
Visa bilaga 206882
Tyvärr föll dessa alternativ bort då köksmöbeln hade fått byggas om för mycket, motorn tog plats på insidan av dörren.ok,
hittade en eftermarknadsprodukt för detta.
Fiat Ducato Electric Automatic Power Sliding Door Systems Kits