Ibland behöver jag distans till ett problem därför drog jag till Laholm för att fiska lax istället
Men innan det så körde jag till Halmstad för att tanka gas, handla mat och köpa lite på biltema. Så det blev en himla lång dag...

väl i Laholm så mötte jag en fiske kompis... Han har parkinson

bryter han inte sitt fiskespö så har han ett stort ormbo med linan på rullen

...... Idag fick jag hjälpa honom ca 1/2 Tim med att trassla upp linan.....
Sen blev det kvällstur med hundarna.... Även om mina fötter skrek allt de kunde att de ville vila.... Men jag lyssnade inte på dem

När vi hade gått halvvägs så hörde jag en röst inom

mig som så.... Flera olika personer säger om elproblemet att det måste vara någor relä som inte slår till, och andra säger att nästan alla dessa problem hänger samman, en person fick mig till att öppna helt ena säkringsboxen (då fick jag bla. en insyn i hur säkringboxen fungerar)....
En fick vindrutetorkare att fungera om man tjuvkopplade säkringsboxen.... En tyckte jag skulle byta avgasrör

Hur som helst så hörde jag rösten som sa..... Dessa relän som ingen vet vad de går till... Det måste ju vara dessa relän som styr de strömlöst plintar i säkringsboxen.... Det finns ju ingen anledning att dra in fler pluskablar än den grova plus kabel som sitter i säkringsboxen.... Så om rösten har rätt så är det ett eller flera relän i säkringsboxen som inte fungerar som de ska.... Enkelt eller hur
Nu uppstod ett annat problem...... Att nu är jag rädd ifall rösten har fel och bara sätter mig i en massa onödigt arbete...... Så just nu tar jag hellre det lugnt..... Tills den dagen kommer då jag bara absolut måste prova och se om rösten hade rätt
Sen till Admin.... Tydligen är det svårare för Admin att rätta till sitt misstag från i går än det är att fixa mitt elproblem.... Säger som Greta Thunberg....... Skäms på er..