Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Men alla andra dagar då?Husbil får inte parkera där 1/6 till 1/9.
Nej jag har inte ändrat den, nu verkar hela bilden synas direkt.Har bilden ändrats nu? När jag skrev syntes inte den gula skylten. I alla fall såg jag inte den.
Ja det vore ju konstigt, den som skyltat verkar inte veta vad den menarBorde vara så att tilläg klass 1 och tidsangivelsen ska vara inom samma ram.
Som det står nu så är det ingen parkering för klass 1 sep-juni, bara husvagnar o husbilar får stå där.
Så tolkar jag det
Man kan ju lusläsa det hela, men jag tycker nog att budskapet är ganska klart.Ja det vore ju konstigt, den som skyltat verkar inte veta vad den menar
Korrekt vad gäller de blå skyltarna, vilka reglerar parkeringen. Den gula skylten ser jag som egentligen helt onödig då man inte kan campa med husbilen där då man inte får parkera där. Den är kanske uppsatt för utländska husbilister som inte har koll på personbil klass 1 eller 2. Det har nog inte heller någon betydelse då utländska husbilister troligtvis inte betalar parkerings/kontroll avgifter.Parkering (Klass 1) är tillåten under tiden 1/6-1/9. Den gula är ju klass 2
Jag håller med. Men tror du att det verkligen är så de menar? I så fall är ju även datumen på den gula skylten meningslös eftersom man aldrig får parkera Personbil kl II där.Korrekt vad gäller de blå skyltarna, vilka reglerar parkeringen. Den gula skylten ser jag som egentligen helt onödig då man inte kan campa med husbilen där då man inte får parkera där. Den är kanske uppsatt för utländska husbilister som inte har koll på personbil klass 1 eller 2. Det har nog inte heller någon betydelse då utländska husbilister troligtvis inte betalar parkerings/kontroll avgifter.
Platsen är en parkering vid ett havsbad, på skylten under står namnet på platsen.Tyvärr kan jag inte skriva vart det ligger med risk för att locka hit husbilar på felaktig grund. Men inga mer skyltar om parkering, utan bara de på bilden.Jag håller med. Men tror du att det verkligen är så de menar? I så fall är ju även datumen på den gula skylten meningslös eftersom man aldrig får parkera Personbil kl II där.
Nu vet jag ju inte var skylten står och vad som står på skylten under men det är mycket möjligt att det är felskyltat, dvs att de menar att Personbil kl I får står där alltid men Personbil kl II inte får stå där 1/6-1/9.
Kan kanske chaus&son beskriva mer om platsen?