Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej , jag undviker FB.
Min fråga är inte hur man bygger, utan om det är värt det?
Förstår om man inte är med. Men där finns mycket info om kostnader. Vilka leverantörer mm mm.Nej , jag undviker FB.
Min fråga är inte hur man bygger, utan om det är värt det?
Har du länk till den..?De senaste youtubevideona jag kollat konstaterar att det inte är rätt idag 2022.
Inget jag sparat, de kom upp när jag sökte på ämnet på youtube.Har du länk till den..?
De senaste youtubevideona jag kollat konstaterar att det inte är rätt idag 2022.
Det beror ju på viken kvalitet man vill ha, det finns ju färdiga 100Ah batterier från 5000- 25.000Kr ungefär.Tack för svaren så långt.
Det verkar i alla fall inte vara för att det är billigare att bygga själv.
Är ett drop in för 5000 sämre än ett lika stort för 25 000?
I så fall, var kan man se en test som visar detta?
Är ett drop in för 5000 sämre än ett lika stort för 25 000?
I så fall, var kan man se en test som visar detta?
Här är en snubbe som verkligen testar dropp in å hemmabygge många som rekommenderar honom. Har disikerar även droppin för att se hur välbyggda dom är
I mitt fall så byggde jag själv för att veta vad jag får för egenskaper, jag valde inte "lågprisprodukter" från Kina till husbilen.Tack för svaren så långt.
Det verkar i alla fall inte vara för att det är billigare att bygga själv.