Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nu har minipaddan fått för sig att kräva lösenord för anslutningen till mitt simkort i en android nalle som jag använder som router.
Vadå för jäkla lösenord? Jag blir mer och mer trött på hur iPaden uppför sig! Hade jag vetat....
Nästa gång jag ger mig ut på en längre resa så ska jag ha en riktig Garmin GPS, så stor som möjligt, så jag slipper allt det här fipplandet med lösenord och inloggningar hit och dit hela tiden!
En enda fungerande GPS i stället för mängden appar och paddor och plattor som bara rör till det och kräver massor med tid och kostnader.
En riktig GPS och en riktig laptop är allt som behövs!
Jappe
Papperskartor är utan lösenord
Problemet är att dom inte talar om när man skall svänga & när man är framme vid målet
Bennie
Det gör inte min padda heller längre! Hon har tystnat av någon anledning. Varför vet jag inte. Hur man får igång henne igen vet jag inte heller. Det är mycket jag inte vet.
Jappe