Det är ju därför en del hamnar i himmelen å en del får skyffla kol

Ska inte va något medlidande , det skall åtgärdas från säljaren.
Nu kommer det att vara så att kunden själv kommer att åtgärda felen,då får man f.. i mig hjälpa till.
Även om jag säljer för kunds räkning "så som det heter"(finns målvakter till alt) så har jag ett ansvar dels så skall jag tala om att du kan inte sälja en sådan bil,antingen åtgärdar du felen eller så talar man om vad det är att göra på HB:en inte svårt als.
Det är jag som säljare som skall ta ansvar,då kommer jag få tillbaka mina kunder.Har någon betalt hundratusentals kronor för något så kan man förvänta sig att man får ett bra bemötande inte be kunden beställa tid till en fukt test det är ju löjligt när bilen läcker som ett såll.Hur svårt kan det va att gå ut och titta ?
Det kan finnas dolda fel som man inte kan veta om,det är en annan femma.
Det här är inga dolda fel.
Det behövs konsumenter som tar för sig,vi skall inte stå i kö, vänta på vår tur, betala,efter du har skrivit på,eller betalt,så blir det besvärligt att få något åtgärdat.Du kanske inte ens får träffa säljaren utan verkstads personalen får ta smällarna.Jag känner människor som har slutat på sådana verkstäder för dom inte orkade.