Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag kanske inte förstår problemet men högerklickar du på filen och väljer Egenskaper, kan man ta bort bocken i rutan Skrivskydd.Skulle vilja veta hur man tar bort skrivskyddet i en exclfil i W 10.
Om man återgår till W8.1 kan man då installera W10 igen utan några problem. Hämtas W10 in i ny version, om man vill gå tillbaka till W10 eller ligger den man först hämntat kvar på datorn och installeras en gång till. Har problem med min gamla Autoroute 2011 som inte vill gå in. Kan inte heller få min GPS-puck att fungera ihop med W10.
EssoJ
Det var så jag gjorde, efter att först försökt installera ett antal saknade filer. Ju fler jag installerade, ju fler det saknades.Om man återgår till W8.1 kan man då installera W10 igen utan några problem. Hämtas W10 in i ny version, om man vill gå tillbaka till W10 eller ligger den man först hämntat kvar på datorn och installeras en gång till. Har problem med min gamla Autoroute 2011 som inte vill gå in. Kan inte heller få min GPS-puck att fungera ihop med W10.EssoJ
Vi har telia öppen fiber med 8 potentiella leverantörer av innehåll.
Bara 2 av dem erbjöd hela paketet med telefon, tv och breband. Vi valde telia även som programleverantör och har varit relativt nöjda hittills (se ovan).